2013. június 8., szombat

Május - ismét könyvek

Azt kell mondanom, hogy a Könyvhét iszonyatos termését és felhozatalát megelőzően a május is igen nagy forgalmat hozott a könyvespolcom számára. Átrendezések, szelektálások, ajándékozások - kellett a hely az újonnan érkezőknek. Mert akadtak bőven most is...

Lássuk csak!
Molyos vásárlásnak és cserének következtében jutottam hozzá John Green előzetesen megjelent két könyvéhez - felbuzdulva a Csillagainkban a hiba c. könyvének sikerén, hiszen az nagyon nagy kedvencemmé vált és nagyon szerettem minden könnyfakasztó fájdalma ellenére...vagy pont azért....


Szintén molyos cserének köszönhetem a Trash c. könyvet, ami ugyan már jóval ezelőtt megjelent és alig-alig hallottam róla, én azt gondolom egészen különleges és izgalmas lesz.

A hónap  legnagyobb dobása minden kétséget kizáróan azonban a Könyvmolyképző Kiadó volt, aki hihetetlen gyermeknapi akció keretében számos könyvét leakciózta, többet 1000 Ft alá. Így aztán én is számos kötettel gyarapodtam általuk - csak tudnám, hová tegyem őket...Egyelőre az irodában porosodnak a hivatalos dossziéim mellett. Sokkal jobban mutatnak a polcon náluk!!!





További két kötet érkezett egy nagyon kedves ismerősömtől - barátomtól, aki a mellettük lévő kis könyvesboltból szerezte meg nekem L. I. Lázár és Sarah Dessen egy könyvét - pár száz forintért.


De a hónap legnagyobb sikere és öröme számomra egy igazi véletlennek köszönhető. Egészen mást kerestem az Interneten, mikor rábukkantam egy hirdetésre és így hihetetlenül jutányos áron hozzájutottam a Vámpírakadémia 6 kötetére - teljesen új állapotban!
Tudvalévő ugyan, hogy nem igazán rajongom a vámpírokért, de úgy gondoltam, adok nekik egy esélyt. Egyébként pedig el kell mondanom: a 6 kötet így egyben hihetetlenül jól mutat! Függőpolcra velük!!! :-)



És most pedig Könyvhét...ahová ugyan nem jutottam el, mégis ismét gyűlnek az újonnan érkezők...na de számvetést inkább majd a hó végén adok...:-)

Jó olvasást Mindenkinek!








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates