2013. augusztus 26., hétfő

A betakarítás ideje? - Mindenesetre arattam...könyveket...

A nagy nyári melegben, a nyaralás alatt, a strandon igazán bőven volt mit olvasnom. Nem mintha nem lett volna/lenne a könyvespolcon több nyárra is elegendő olvasmány, azért - hogy biztos legyen - beszereztem még néhány kötetnyi olvasnivalót.

Mindenféle nyári akciók alatt, aukciós oldalakon, kihagyhatatlan áron jutottam hozzá az alábbi könyvekhez:






Mert Ammanitit szeretem, és Semprun, mert kötelező... a legelső könyv, aminek az olvasása közben ténylegesen fizikai fájdalmat éreztem. Nem azért, mert rossz, hanem mert annyira megrázó...



(keménykötésben természetesen, Könyvmolyképző akcióban, hogy teljes legyen a sorozat)


és igen, engem is utolért a Szent Johanna gimi szele...6 rész már beszerezve...

Szerencsés vagyok, mert nagyon sok kedves és szeretnivaló embert mondhatok barátomnak, akiktől nemcsak mindennapi támogatást, melegséget, hitet és bizalmat kapok, de időnként - például a szülinapomon - ajándékot is :-DD Ami ugyan semmiség mindahhoz a jóhoz képest, amit nem tárgyiasul formában kapok Tőlük nap mint nap, mégis rettentő módon felvillanyoz és lelkesít...Hiába na, olyan vagyok, mint egy kisgyerek - imádom a meglepetéseket.

Az ajándékaim:





És persze ügyes is voltam és elcseréltem néhány könyvemet, így a következőket nyertem a csere jóvoltából:



 Most pedig: Olvasásra fel!






3 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Ez aztán a lista,gyönyörűek :) Jó olvasást hozzájuk!

Gretty írta...

Ó, LoveStar! :D

Roni olvas írta...

Szilvamag: köszönöm...kár, hogy ugye időt nem adnak melléjük...
Gretty: tudom, hogy nálad szerelem. Láttam.Azért akartam én is. És bele is olvastam már, de néhány oldal után úgy éreztem, nem megy ez..Nehéz olvasni. Majd kipihenve megint nekifutok...:-)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates