2011. május 27., péntek

Ally Carter: Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljelek

Fülszöveg: Cammie Morgan a Kivételes Ifjú Hölgyek Gallagher Akadémiájának diákja. Tipikus lányiskola ez, amennyiben szokványosnak tekinthető, hogy a tanulók harci művészeteket, valamint a kémiai hadviselés legújabb módjait sajátítják el, és CIA–kódok feltörésével szerezhetnek plusz krediteket. Cammie Morgan kémnek tanul. Tizennégy nyelven beszél folyékonyan, és hétféleképpen képes puszta kézzel megölni valakit, de minden tudománya csődöt mond, amikor találkozik egy hétköznapi fiúval, aki őt ugyanolyan hétköznapinak hiszi, mint bármelyik másik lányt…


Cselekmény: Ez ismét egy olyan könyv, amit a borító alapján nem olvasnék el, mert olyan kis "picsás"-nak tűnik. De javára legyen mondva: meghazudtolta önmagát!
A történet maga nem egy nagy durranás, a tinikönyvek központi témája: a szerelem. De ők nem akármilyen tinik - mármint a szereplők -, hanem kémnövendékek! Nekem már ez a tény maga is vicces. Aztán Cammie, a kaméleon, aki bárhol észrevétlen tud maradni, egy vizsgabevetés során találkozik Josh-sal és belehabarodik. Innen indul a nagyon vicces, humoros és könnyed sztori. 
Komolyan mondom, voltak részek, ahol a hasamat fogtam, mert annyira elbájolóan ír Ally Carter a tinilányok életéről, olyan könnyedén és vicces oldaláról ragadja meg a kémek egyébként kemény életét, hogy muszáj végigmosolyognod az egészet. 

Kedvenc részem Josh könyv végi "belépője"! Na , hát itt gurultam a nevetéstől! 

Igazi könnyű, nyári olvasmány a strandra, vagy otthonra!

Karakterek: Minden karaktert szerettem a maga bájával, bár egyikük sem férkőzött a szívemhez túl közel - talán azért, mert annyira nem túlságosan kidolgozottak, az egyéniségüket ugyanúgy elrejtik, mint az igazi kémek. Egyetlen karakter volt, akit szívből utáltam, és az Dillon. Ő egy igazi kis nagyszájú, bunkó féreg, és éppen ezért nem értem, hogy lehet ő Josh legjobb barátja???? Annyire nem találok bennük közös nevezőt, hogy ez nagyon nem fér meg nekem ebben a könyvben! 

Borító: Beszéltem róla. Szerintem szörnyű, a borító alapján kezembe nem venném!  Pedig a könyvhöz passzol, teljesen jó lenne, csak azt sugallja, hogy ez valami kis izé... ugye értitek? :-)


Ha pontozni kell, a humora miatt mindenképpen 5 pont.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates