2012. augusztus 7., kedd

A bőség zavara

Tudjátok, mindennek megvan az előnye és a hátránya. 
Annak is, amikor a postás szinte naponta hozza az új csomagokat és egy hét elteltével úgy néz rád, hogy nem tudod eldönteni: vajon csak irigykedik a sok-sok küldemény láttán, vagy bosszús azért, mert állandóan ide kell cipelnie valamit - néha nem is túl könnyű csomagokat...
Bevallom, én már ott tartok, hogy néha hagyom, hogy a szomszéd vegye inkább át azt, ami nekem érkezett..:)
De amikor kibontom a levelet...hú, az az érzés felülmúlhatatlan! Egy új könyv!!! Simogatom, becézgetem, beszívom az illatát...Dehát, Ti tudjátok :)

Csak később jön a sokk: most már aztán tényleg nem tudom, hová tegyem mindezt! Szóval most gőzerővel keresem, milyen könyvespolcot kívánjak magamnak, ami könnyű, de masszív, falra szerelhető és még mutatós is... Igen, ebben a hónapban ez a feladatom, mert addig csak félretéve hevernek ezek az újonnan jött lakók....

Szóval, ők lennének:


Sok, igaz. Bizony, nagyon is sok... 
És mégis: azt kell mondanom, hogy a pénztárcám nem ürült ki miattuk - pénzt rájuk most alig-alig költöttem...

Először is, közeleg a szülinapom. És van néhány annyira kedves ember, akik tudják ezt és megleptek előre ez alkalomból. 
Nem tudom elmondani, milyen szívmelengető érzés az, mikor olyan emberek, akikkel egyszer, maximum kétszer találkoztál személyesen, a bizalmukba fogadnak és körülvesznek minden szeretetükkel és támogatásukkal. Mikor egy ilyen gesztus láttán úgy érzed, akármennyi modortalansággal és rosszindulatúsággal találkozol is ezután, tudod, hogy igenis jók az emberek és szeretetteljesek, és miattuk hiszel ebben töretlenül újra és újra! Köszönöm Nektek!


Az Egy nap Szilvamag kedves ajándéka - nagyon örülök neki, mert a filmet imádom és nagyon szerettem volna elolvasni a könyvet is. Az Útvesztőt Brenától kaptam, és érzem, ez nagyon-nagyon jó könyv lesz! A képről hiányzik, de ide tartozik sogórnőm ajándéka is, a Futótűz, amit ugyan olvastam már, de még hiányzott a polcomról...


Ez a három könyv az, amire pénzt költöttem. A szabadulást Narayan hatására és lelkesedésére kellett megvennem, de 60%-os kedvezménnyel kapható most az Alexandra nyári akciójában, tehát bőven áron alul sikerült hozzájutnom (örülhet a postás, hogy nem neki kellett hoznia, mert egy tégláénál is nagyobb a súlya, nem szeretném, ha valaki meglegyintene vele). A szél neve és a Megbűvölve szintén akciós és kihagyhatatlan vásárlás volt - remélem, a sztori is annak bizonyul!

Az igazi könyváradatot azonban egyértelműen a Rukkola hozta - amiről azt hiszem, senkinek sem kell beszélnem, mindenki tudja, hogy miről van szó. 
Én úgy látom, hogy most már azért lassabban megy a cserebere, mint az elején, az oldal indulásakor. Akkor regisztrált ugyanis a felhasználók nagy része, és ez persze azzal is járt, hogy feltöltötték a megunt könyveiket - egyszerre érkezett hirtelen sok-sok jó könyv, amiből igazán öröm volt válogatni. 
Most már csak elvétve, talán 2 naponta jön e-mail arról, hogy valami engem érdeklő könyvet tett fel valaki az oldalra, de mire a linkre rákattintok, van, hogy azt írja ki, már 16 perce elhappolta valaki.... Pech. vagy inkább úgy tűnik, az értesítő rendszer sem mindig működik tökéletesen...Arról nem is beszélve, hogy én nem tudok egész nap a gép előtt ülni, arra várva, hogy történjen valami...

De nem panaszkodom, hiszen számomra nagyon is hasznosnak bizonyult ez az új könyvcserélde:
- egyrészt megszabadultam végre azoktól a könyveimtől, amelyek már régóta csak a helyet foglalták a polcomon, pedig tudtam, hogy soha az életben nem olvasnám el őket...
- másrészt : annyi új, engem érdeklő könyvem lett hirtelen, hogy azt sem tudom, melyikkel kezdjem az olvasást. És végre az enyémnek tudhatom azokat a köteteket is, amiket ugyan olvastam már, imádtam őket, de nem volt saját példányom. Most már van:)
Íme:

Régóta keresett, kívánságlistás kötetek...



Dennis Lehane a kedvenc íróim egyike, és ennek ellenére egyetlen könyvem sem volt tőle!!! Hogy lehet ez? Én sem értem. De most elhatároztam, hogy begyűjtök tőle mindent! Három már megvan! :) Jöhet a többi is! 
Musso-t még nem olvastam, de nagyon kíváncsi vagyok! Csakúgy, mint a nemrégiben felfedezett Zajra, ami szintén az ifjúsági könyvek közé tartozik és disztópia is! Az pedig mindig jöhet! 




Ezeket külön raktam, mert ezek különösen nagy kincset jelentenek számomra: ugyanis ezek annyira szépek, annyira tökéletes állapotúak és minőségi darabok, hogy beleillenének a hónap kötete rovat könyvei közé...Csodálattal simogatom őket még most is...




Az ajándékkönyvek közé tartozik, bár nem szülinapos:  A völgy sorozat második kötete, ami Kelly jóvoltából került hozzám. Rendkívül kedves Tőle, hogy nekem ajándékozta, örökké hálás leszek érte! Ezúton is köszönöm!!!


És végül két könyv, amit úgy kaptam kölcsön Brenától... :) Látjátok a Tündérszerelmet??? Ti is szoktatok jelölgetni olvasás közben jó részeket??? Én mosolyogtam, mikor Brena így adta át, méghozzá azért, mert én ugyanezt szoktam csinálni!!! :D

Szóval ennyi... Mindenkinek jó olvasást kívánok! :)

5 megjegyzés:

Annie írta...

Azt a, szép kis pakk. :)Gratulálok hozzá, és előre Happy Birthday!

Nemrég én is kaptam öt könyvet drága tesómtól, mondanom sem kell, madarat lehet velem fogatni.:)
Végre megvan az Éhezők Viadala trilógia, valamint egy régóta áhított könyv, Victoria Holt: A szirén éneke. De boldogan nézegetem az ötödik kincset, L.M. Montgomery: Anne otthonra talál c. könyvét.
Azt sem tudom, melyikbe kezdjek bele, mert bár a legtöbbet már olvastam, újra szeretném átélni ezeknek a történeteknek a varázsát. És ami a legszuperebb, hogy ezek már nem kölcsönkönyvek, vagy e-book-ok, hanem a saját példányaim, és igazi lapok. :)
És a héten kaptam még egy boldogsághullámot, amikor a barátnőm átadta nekem a Vérbe öltözött Annát! :)) És amikor a könyvesboltunkban megláttam Leslie L. Lawrence új sorozatának első példányait (Álmaim asszonya, Mogyoróallergia), uhh ne kérdezzétek. Gyorsan lekaptam a polcról. Plusz kinéztem még magamnak három könyvet, már alig várom, hogy a polcomon legyenek. :)

(Bocs a hosszú írásért)

Szilvamag írta...

szép kis csomag.:) Örülök, hogy tetszik a könyv, amit küldtem.:)Egyébként Brena nálam is így hagyta itt A testbérlőket, hogy tele van posztittal.:)))

Roni olvas írta...

Annie: akkor ez a hónap Számodra is jónak mondható, nem igaz? legalábbis könyvek tekintetében...Jó olvasást kívánok hozzájuk!!!

Szilvamag: Hogyne tetszene! Egész biztosan szeretni fogom! :) Köszönöm!
Ma én is veszek egy új csomag post-it-ot :DDD

MFKata írta...

Na nálam is bookstorming volt :-D De látom nálad is... sok jó könyvet kívánok még neked! :-)

Annie írta...

Igen Roni, nagyon is jónak! :) És köszi!

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates