2013. január 5., szombat

Angyalok ajándéka

El kell mondanom, hogy hosszú évek óta nem kaptam már könyvet karácsonyra. Nem mintha nem tudnák mások - a barátok vagy a család -, hogy mennyire szeretem a könyveket, de rájöttek már arra, hogy inkább rám hagyják a könyvvásárlást, én jobban ki tudom választani, mi az, amit olvasni szeretnék...Tették ezt jónéhány mellélövés után...:)
Idén azonban más volt a helyzet! 

Rengeteg könyvet kaptam! Elsősorban Tőletek, és mind nagyon jó, sőt, jobbnál jobb! 
Azt hiszem, látszik a képen minden könyvnek a címe, illetve van még egy, ami nem szerepel a képen. Ez a Velencei szerződés, Szilvamag kedves ajándéka, amit anyukám már karácsony napján észrevett nálunk és - Szilvi szavaival élve - elcapcarázta és lecsapott rá. Éppen most olvassa :D
Azt hiszem, most el vagyok így látva olvasmánnyal egy darabig...:) Köszönöm Mindenkinek!


5 megjegyzés:

zakkant írta...

Jaj a Csókás nyár nagyon tetszett :) Szuper könyveket kaptál! Lesz mit olvasnod 2013-ban!

Roni olvas írta...

Tényleg? Én is nagyon szemeztem vele, remélem, nekem is bejön majd! :) Igen, van most olvasnivalóm bőven! :) Már csak idő kell :D

Szilvamag írta...

Remélem tetszeni fog anyukádnak :D

MFKata írta...

Látom megérkezett a csomag :-))

Boldog karácsonyt!!! :-D

Roni olvas írta...

Szilvamag: Eddig nagyon tetszik neki! :)

MFKata: igen, megérkezett! Épp időben,nem ?? :DD

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates