2013. április 30., kedd

Április - túlnépesedés a könyvespolc körül

Tudtam ugyan, hogy az április - elsősorban a Könyvfesztivál miatt - elég nagy gyarapodást hoz majd számomra is, azt azért nem gondoltam volna, hogy ilyen sok úgy lakója lesz a könyvespolcnak. Illetve...sajnos belőlük már nem lehet Polc-lakó, merthogy a Polc ezennel minden tűrőképessége határához ért és nem fogad be most már jöttmenteket... Így hát aztán egyelőre kupacokban várják az új Polc, az új Lakónegyed elkészültét, ami - remélhetőleg - hamarosan bekövetkezik. (Ha férfiakra van bízva, akkor sajnos nem túl fontos és nem túl sürgős semmi sem, így aztán ki tudja, mikor lesz ez a hamarosan...)

Szóval, akik most jöttek :

Könyvmolyképzős könyvek tömkelege. Ennek külön története van, ám a lényeg az, hogy egy véletlen folyamán igazán nagyon jutányos áron hozzájutottam egy egész gyűjteményhez, ami igazán jó befektetésnek bizonyult. Ugyanis a jórészük már megvolt, azt kiárusítottam, illetve néhányat pedig elcseréltem. Így aztán költségértékük igen csekély...




Cserének köszönhető a következő két könyv... A Forevert már régen olvastam, ám még mindig hiányzott a sorozat utolsó része, így aztán megszereztem. Az Elszigetelve is már régóta a kívánságlistámon lapult, és - bár sok negatív kritikát kapott - nagyon kíváncsi vagyok rá. Vagy talán pont ezért??? :-)


 Aztán az a szerencse ért ebben a hónapban, hogy nyertem a Libri Könyváruház nyereményjátékán egy könyvvásárlási kupont, amelyből két - régóta vágyott könyvet vettem meg, a Feedet és Patrick Ness sorozatának utolsó részét, a Háború a békéért címűt...



 Az Antikvarium.hu-nak - valamint a húsvéti tojásgyűjtős játékuknak köszönhető a következő két könyvecske - és még jónéhány plusz ajándékkönyv, amelyeket elajándékoztam Apukámnak :-)


És, végül a Könyvfesztivál eredményei - amelyeket a Fesztivált követően, itthonról rendeltem meg. Egyrészt azért, hogy ne kelljen gurulós bőrönddel végigjárnom az egész Millenárist, másrészt azért, mert így jóval jutányosabb áron szereztem be a könyveket - a webáruházaban ugyanis nagyobb volt a kedvezmény mértéke, mint magán a Könyvfesztiválon....




Szóval, ismét nem fogok unatkozni - mindent összevetve akár egy évig is ellennék a könyvespolcom olvasatlan könyveivel...:-) Dehát, mutass egy könyvmolyt, aki nem így van ezzel!!! :-D



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

a Napos oldal nagyon jó könyv :)

Roni olvas írta...

Igen, sejtem :) A film is nagyon jó volt, emiatt kellett beszereznem a könyvet is! Hamarosan olvasni fogom...:)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates