2013. május 9., csütörtök

Filmes hírek - The Maze Runner - a labirintus lelepleződik

Ha olvastátok már a The Maze Runner, vagyis Az útvesztő történetét James Dashnertől, egészen biztosan elképzeltétek már, hogy milyen is lehet az a bizonyos útvesztő, a labirintus, a egekbe nyúló falak, a kilátástalanság... 
Nos, Wes Ball, a könyv filmadaptációjának rendezője is elképzelte és megálmodta ezeket a falakat, s mivel korábban a speciális effektek rendezője volt, saját maga alkotta meg a falak képét és valósította meg az elképzeléseit. 
Szerintem nagyszerű lett, órákig képes lennék csak bámulni ezt a képet és ámuldozni a nagyszerűségén és azon, hogy mennyire hasonló ahhoz a képhez, amely az én fejemben él a falakról...
Bizony, egyre izgatottabban várom már azt a filmet!

2 megjegyzés:

MFKata írta...

Adtam neked egy díjat :-)
http://mfkata-about.blogspot.hu/2013/05/kaptam-egy-dijat.html

Roni olvas írta...

Ó, jajj, köszönöm szépen! Már több helyről is megkaptam, nagyon örülök, de szerintem már körbe is ért...:-)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates