2012. június 2., szombat

Az 5 legviccesebb jelenet

Ma valamiért fergeteges jókedvem van. :) Hogy miért? Nem tudom. Egyszerűen vannak napok, amikor úgy kel fel az ember, hogy ma jó napja lesz, és nem hagyja, hogy bármi is letérítse erről az útról. Nos, nekem ilyen napom van...
És hogy mindezt még tovább fokozzam, kigyűjtöttem a legkacagtatóbb, legmulatságosabb jeleneteket, részeket, helyzeteket a nemrégiben olvasott könyveimből. Legyen Nektek is szép, mosolygós, vidám napotok! :D


5. Polly Shulman: Rajongás



Parr szerelmi vallomása egy csokipulykával. :D Aki olvasta tudja, aki nem, annak elárulom: ennél bénább és esetlenebb szerelmi vallomást még életemben nem hallottam! Ki az az agyament, akinek egy csokoládépulykával (!) jut eszébe, hogy kiöntse szívét a szeretett hölgynek, ráadásul egy nagyon idétlen és szerencsétlen - kis cédulával párosítva! Annyira égő és éppen ezért mégis annyira aranyos és megmosolyogtató - már csak ezért is megérdemel egy esélyt ez a fiú! Így lejáratni magát! :D



"A dobozban egy hatalmas csokipulyka volt, tollazata háromféle csokiból állt: fehér-, tej- és étcsokoládéból.
- Édesség egy édes lánynak! Hát nem lovagias gesztus? Eszerint csakis Nedtől lehet!
- Vagy aki küldte, lepulykázott engem - mondtam."(133. oldal)


4. Jane Austen: Büszkeség és balítélet

Ó, hát igen. Kicsit kilóg a sorból, de nemrég olvastam újra, ezért nem bírom itt nem megemlíteni Mr. Bennett fáradhatatlan és megunhatatlan humorát. Nem kérdés, hogy ő a kedvenc karakterem a könyvben, egyszerűen imádom a kedves beszólásait, azt, hogy a leglehetetlenebb és legkeserűbb pillanatokat is képes feldobni a humorával. 

"  - Örömét leli, ha bosszant engem. Nincs tekintettel a gyönge idegeimre.
- Téved kedvesem, nagyon is tisztelem az idegeit. Voltaképpen régi barátaim. Idestova húsz éve örökösen rájuk hivatkozik."
(7. oldal)

3. Karen Marie Moning: Dreamfever


Barrons és V'lane szócsatái mindig is rendkívül mulattattak, remekül dobálóznak a szavakkal, tele vannak szarkazmussal és iróniával! A legvicesebb köztük - amin szintén felkacagtam - Barrons beszólása a tündérnek egy szóváltás közepette (igyekszem nagyjából jól fordítani, bár az egész jelenetet ismerni kell, hogy megértsük a komikumot Barrons szavaiban):


"- Milyen édes! - szakított bennünket félbe V'lane a hátam mögül - Igazán meghitt pillanat: a lány a földön, a férfi fölötte tornyosul. Megtámadott téged, MacKayla? Csak egy szavadba kerül és megölöm. ....
- Mintha képes lennél rá! - mondta Barrons
- Lehet, hogy nem. De élvezettel gondolok rá!
- Hát csak élvezkedjél, Tündér Lala! "

2. Ally Carter: Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljelek


Josh belépője a kötet végén. Egyértelműen hatalmas baklövés részéről - bár roppant lovagias gesztus, hiszen rohan megmenteni a szeretett lányt, de közben kiderül, hogy szó sincs elrablásról/bajról, mivel azonban ő semmit nem tud semmiről, rendkívül szerencsétlen és komikus helyzetet teremt. :D A könnyem is potyogott a nevetéstől.

Idézni nem nagyon tudok, hiszen ez helyzetkomikum - a teljes szöveggel együtt alkot egy tökéletes egészet ....






1. Kerstin Gier: Zafírkék

Nos, maga az egész könyv nagyon vidám és bájos, de Gwendolyn első lerészegedésének leírása mindent visz! Valahányszor elolvasom, hangosan kell nevetnem rajta, annyira erős a helyzetkomikum benne, annyira mulatságos, lefordulok a székről! Főként, mert tudok hasonló helyzetekről, velem, az ismerőseimmel is megesett :D Muszáj idéznem a könyvet:


"- Nem is tudom. Nem szoktam alkoholt fogyasztani-feleltem habozva. Egyetlen tapasztalatom az alkohollal kapcsolatban két évvel korábban szereztem. Egy pizsamapartin történt Cynthiánál. Egy teljesen ártalmatlan partin. Fiúk nélkül, chipsszel és High-School-Musical DVD-kel. És egy salátástállal tele vaníliafagyival, narancslével és vodkával... A vodkában az volt a durva, hogy a vaníliafagyi teljesen elnyomta az ízét, és a kotyvalék nyilvánvalóan mindenkire más hatást gyakorolt. Miközben Cynthia három pohár után feltépte az ablakot, és egész Chelsea hallhatta, amint azt ordítja: "Zac Efron, szeretlek!", Leslie a vécékagyló fölé hajolva hányt, Peggy szerelmi vallomást tett Sarahnak ("Ollyan séép vagy, vegyél felességül!"), Sarah pedig sírógörcsöt kapott anélkül, hogy tudta volna, mitől. De a vodka rám volt a legrosszabb hatással. Cynthia ágyán ugráltam, és végtelenített szalag módjára ordítottam, hogy Breaking Free. Amikor Cynthia apja bejött a szobába, odatartottam elé Cynthia hajkeféjét, mintha az egy mikrofon lenne, és ezt kiabáltam: - Énekelj velem, kopasz! Riszáld a csípőd!- Másnap képtelen voltam megmagyarázni a történteket."

(270. oldal)

6 megjegyzés:

Diamant írta...

Hát a Zafírkék... amikor olvastam, és most is... sírok a röhögéstől! :DD

Roni olvas írta...

Ugye? Mondtam én mindig: ez a világ egyik legmulatságosabb, legaranyosabb ifjúsági regénye :D Sírok én is! :DD

Kristina írta...

Ezek tényleg jók! :) Kedvet kaptam hozzájuk, némelyik már különben is kívánságlistás, szóval köszi, így bár biztosan beszerzem őket! :)

Roni olvas írta...

:) Szerintem nem bánod meg! Mindegyik rendkívül aranyos és megmosolyogtató könyv, abból a fajtából, ami valóban szórakoztat és kikapcsol.

MFKata írta...

Zafírkék viccesebb, mint Cammie... *előrébb helyezve a várólistán*

Roni olvas írta...

Azt hiszem, nem viccesebb...talán csak ez a jelenet. Talán még néhány. De én alapból azt gondolom, hogy a Cammie kötetek önmagukban is egy nagy vicc :D A Zafírkék viszont annyira jó stílusú, annyira bájos, annyira igazi ifjúsági könyv! :) Én imádom! :)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates