2012. szeptember 6., csütörtök

Augusztus - bőségszaru

Az augusztus számomra igazi, valódi bőségszarut hozott - a rukkola miatt némi versengéssel ugyan, de egyáltalán nem vérre menően :)
Ráadásul a szülinapomon annyi, de annyi kedves meglepetésajándékot kaptam - természetesen könyveket - számomra igazán szeretett emberektől, hogy általuk még tovább nőtt polcom lakóinak száma...
Lássuk csak...

Az ajándékok (köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!!):

Narayan kedves ajándéka - imádom
Kata ajándéka - ezt is imádom! :)




 Anyósom ajándéka a Tündérkrónikák sorozat! Ki kívánhatna ennél jobbat???:)

Emerald meglepije - már el is kezdtem! Köszönöm :)


Rukkoláról happolt:











És az egyetlen, amit én vettem, összesen 399 Ft-ért :)- (ráadásul fogalmam sincs, milyen lesz és egy sorozat x-edik része, aminek az első valahány részét sem olvastam :D):



Büszke vagyok magamra!!! :)











3 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Jujjjj! Megvetted Brenda Joyce-t? Nekem a kedvenc sorozatom.:)))A halálos gyönyör a sorozat 2. része. Nagyon kíváncsi leszek, hogy neked hogy fog tetszeni. Nekem megvan az első, szívesen elküldöm ha gondolod. Majd értekezünk...

Roni olvas írta...

igen, tudom. Miattad és Elhaym miatt vettem meg, emlékeztem, hogy van ebben valami szuper álompasi :))) El fogom kezdeni valamikor...:)

martinelli írta...

Büszke is lehetsz, nem semmi amit megszereztél!

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates