2012. szeptember 17., hétfő

Filmes hírek - A burok, Csontváros

Régen adtam már hírt a közelgő és várva várt filmadaptációkról, pedig mind a Rubinvörös, mind A burok, mind a Csontváros esetén javában folyik a forgatás, illetve az utómunkálatok, és most már csak azt kell kivárnunk, hogy a film végre valahára mozikba kerüljön... 

A burok az, amit én személy szerint a legesleginkább várok: egyrészt azért, mert a könyv az egyik kedvencem, másrészt pedig azért, mert ennél a filmnél vagyok a leginkább megelégedve a szereplőválogatással és nagy reményeket fűzök hozzá...Március 29-én minden kiderül...

Néhány filmkockát már megmutattam Nektek korábban is, most is hoztam néhányat, íme:


Saoirse Ronan mint Melanie/Wanda                               Max Irons mint Jared




Ian szerepében - Jake Abel 
Jared és Jeb

 Doki szerepében Scott Lawrence

Kyle O'Shea - Boyd Holbrook


William Hurt játsza majd Jeb bácsit

forgatás

forgatási kép 2.


Közben javában forgatják a City of Bones, avagy a Csontváros adaptációját is, és most már napvilágra került néhány forgatási kép is, melyek mindenképpen érdekesek - én továbbra sem vagyok kibékülve a Jace-t alakító Jamie-vel, de még nem mondok le róla, hogy esetleg remek Jace-t alakítson...:)
Valentine szerepében Johnathan Rhys Meyers

A szereplők - együtt

Az Intézet botanikus kertje, ahol először elcsattan az a nevezetes csók :)

Clary és Simon

Árnyvadászok teljes harci díszben


Clary és Jace árnyvadász ruhában
Forgatási képek
Nos, ez egy érdekes kép ... szerintetek melyik jelenet lehet?

Clary és Jace - ezt a képet szeretem, na, itt nagyon aranyosak együtt :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates