2012. november 13., kedd

A burok - Végre a várva várt trailer!


Biztos vagyok benne, hogy sokan várjuk már Stephenie Meyer A burok című könyvéből készült filmet, amit 2013. március 29-én mutatnak be a amerikai mozik. 



Kíváncsian lestük eddig azt a néhány fotót, ami hivatalosan - és nem hivatalosan - megjelent a filmből, és csak találgatni tudtunk, hogy a kiválasztott színészek vajon alkalmasak lesznek-e a szerepre...Tegnap este az amerikai Access Hollywoodm bemutatta a Host első filmtrailerét, amiben betekintést nyerhetünk egy picit a színészek játékába! 

Hú, nem semmi lesz, most már csak győzzük kivárni!!! 

Íme:




2 megjegyzés:

Csingike írta...

Már vártam nagyon a trailert. Saoirse Ronan-t jó színésznőnek tartom, mégsem őt választottam volna erre a szerepre. De majd meglátjuk, biztosan jó lesz, csak most még furcsa nekem, valahogy másképp képzeltem el. Jared-et és Ian-t viszont eltalálták (hasonló arcokat képzeltem én is).

Roni olvas írta...

Először én is furcsállottam, hogy őt választották ki...DE most már tökéletesen egyetértek! Jó lesz ő, majd meglátod! :)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates