2011. május 27., péntek

Első negyedéves zárás - 2011 tavasza

Véget ért három hónap, egy évszak - az én első blogos évszakom. És - teljesen véletlenül - ez éppen egy tavasz, a kezdetek évszaka. Remélem, ez nálam sincs másként és ez az első három hónap csak blogvezetésem első lépését jelenti, és lesz alkalmam még sokáig folytatni...

Íme, lássuk, mit is "teljesítettem" ez alatt a 3 hónap alatt:

Összes kiolvasott könyv száma: 28 (plusz 2 újraolvasás)

Elkezdett, de be nem fejezett könyvek száma: 2 (pedig tényleg érdekelnek, TÉNYLEG! Csak valahogy nem voltam rájuk hangolódva)


És akkor jöjjenek a legek (természetesen ezek közül a most olvasott könyvek közül- szerintem, teljesen szubjektíven!!!!)


- legjobb könyv: Suzanne Collins - Az éhezők viadala, Futótűz
- legjobb romantikus könyv: Daniel Glattauer - Gyógyír északi szélre
- legjobb férfi karakter: Peeta, a hősszerelmes álomférfi verseng az abszolút reális, és hibákkal teli Leoval (Gyógyír északi szélre) - számomra
- legjobb női karakter: Katniss (Az éhezők viadala)
- legjobb női mellékszereplő: Eva (A csipkeolvasó)
- legjobb férfi mellékszereplő: Ren (Nightshade), Jebb (A burok)
- legjobb "gonosz" karakter: Valentine (Üvegváros - annyira fess, annyira udvarias, annyira jó humorú - én őt nagyon bírom)
- legjobb páros: természetesen most is Peetát és Katnisst mondom- őket imádom együtt, de ha azt tekintem legjobb párosnak, akiket az " Isten is egymásnak teremtett", akkor inkább Melanie-t és Jaredet mondom a Burokból - annak ellenére, hogy nem szeretem őket külön - külön, ők valóban egymáshoz valók, egymásnak teremtettek!
- legjobb romantikus jelenet: talán az, amikor Jace ott alszik Clary szobájában (Üvegváros)
- legszebb borító: talán A hetedik hullám - keménykötésű, külön papírborítással és ofszet nyomással díszítve, amivel engem meg lehet venni! Annyira szép, ide-oda forgatja az ember és csodálja a csillogását és domborulatait :-))


...és a negatív legek:


- legrosszabb könyv: nehéz kérdés, mert egyetlen könyv sem volt "nagyon rossz" vagy olvashatatlan, igazából sikerült többnyire jól választanom. Talán a Hajnal, a virradat gyermeke tetszett ezek közül a legkevésbé - túl sok volt a szenvedés benne...
- legrosszabb férfi karakter: Lucas (Vonzódás) - igazából a karakter maga jól kidolgozott volt, csak épp ez az a karakter, akit én a legkevésbé csípek: nyers, birtokló, nagyképű - egy zsarnok.
Kay (Az ördög csókja)- ő pedig olyan kis jellemtelen figura volt, hogy nem lehet hova rakni...
- legrosszabb női karakter: Billi (Az ördög csókja) - annyira idegesítő, annyi előre kiszámíthatő butaságot csinál, és nekem annyira fiú!
- legrosszabb női mellékszereplő: Vee (Rajongás - igazán idegesítő, engem majd' ki kergetett a világból)
- legrosszabb férfi mellékszereplő: Dillon (Ha megtudnád, hogy szeretlek... )
- legrosszabb páros: Mackie és  Tate (Az elcseréltből - nem is értem, mit keresnek ők együtt, annyira nem passzolnak egymáshoz)
- legröhejesebb szerelmi vallomás: Farr kis négysorosa a csokipulykával (igazán röhejes, számomra nagyon ciki:-) )
- legrosszabb borító: Evernight sorozat (nekem nem tetszik egyáltalán - ezért is nem vettem oly sokáig a kezembe...)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates