2012. május 30., szerda

A világ összes könyve sem volna elég...

Egyszerűen vége-hossza nincs az új könyvmegjelenéseknek, én pedig nem győzöm bővíteni a kívánság- és várólistámat. Ráadásul ez a hónap az Ünnepi Könyvhét hónapja, melyre szinte minden kiadó előre készül, és ekkorra időzíti jónéhány könyvének kiadását. Így aztán most az én listám is jelentősen megnövekszik - lassan már a mennyekig felér :)
Ezúttal a következő kötetek kerülnek fel rá:


Lissa Price: A testbérlők

Agave Kiadó
336 oldal
ISBN: 9786155049798
Megjelenés: június 7.

Fülszöveg: A Földet háború pusztította, emberek milliói haltak meg. S ebben a világban valóra válik az emberiség régi álma. Végre lehetséges egy másik személy testébe bújni. A 16 éves Callie rábukkan egy titokzatos helyre, ahol rászorult tinédzserek bérbe adhatják fiatal testüket a társadalom idős, de tehetős polgárainak. Amikor azonban a fejébe ültetett szerkezet meghibásodik, Callie öntudatára ébred, és dúsgazdag bérlőjének mesés életét kezdi élni.

Aztán a lány ráébred a halálos tervre, aminek ő is része. Az összeesküvés szálait befolyásos emberek mozgatják, és Callie kénytelen lesz végére járni a rejtélynek, ha életben akar maradni. Ez pedig nem lesz egyszerű, mert ebben a világban tényleg senki sem az, akinek látszik.

Saját megjegyzés: Valamiért úgy érzem, ez az én könyvem lesz. Ígéretes a történet, fantasy, de tele van rejtéllyel, összeesküvéssel, nyomozgatással - kell ennél több? :) Remélem, a fülszöveg ezúttal nem vezet félre, és nem csak ígéri a jó olvasmányt! Jelenleg ez a legjobban várt könyvem :)


Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna


Geopen Kiadó
288 oldal
ISBN: 9789639973695
Megjelenés: június 7.


Fülszöveg: A 17 éves Cas Lowood szokatlan hivatást választ: halottakat öl.
Így tett az apja is, míg el nem pusztította egy kegyetlen kísértet. Cas apja rejtélyes fegyverével, az athaméval együtt a rendkívüli képességet is örökölte, ezért mozgalmas életmódra rendezkedik be boszorkánykodással foglalkozó mamája és Tybalt, a szellemek jelenlétét megérző macska társaságában. A fiú a helyi mendemondákat és a titokzatos események hírét követve nyomoz az élőkre veszedelmes, vérszomjas és bosszúálló holtak után, hogy ártalmatlanná tegye őket.

Saját megjegyzés: Annak ellenére, hogy erről a könyvről eddig kizárólag jót olvastam, félek tőle. Félek, hogy nekem túl sok lesz, az én kis érzékeny lelkemnek túl vad, túl kemény és túl sötét. Aztán lehet, hogy tévedek, és kedvenccé válik. Persze, még az is lehet...történt már ilyen :) Mindenesetre a borító igen félelmetes, egy nagyon ijesztő, sötét horror jut róla eszembe. És én nem bírom a horrorfilmeket ... a szellemektől pedig egyenesen rettegek.. de azért ezzel a könyvvel is megpróbálkozom...


Lauren Kate: Torment - Kín


Könyvmolyképző Kiadó
? oldal
ISBN: 9789632455938
Megjelenés: június 7.


Fülszöveg: Földi pokol. A világ ilyen Luce számára barátja, Daniel, a bukott angyal nélkül. Egy örökkévalóságig tart, hogy egymásra találjanak, ám a fiú bejelenti, most mennie kell. Csak annyi időre, míg kézre keríti a Kitaszítottakat... azokat a halhatatlanokat, akik Luce-t meg akarják ölni. Daniel Luce-t a kaliforniai sziklás tengerpart egyik iskolájában, a Shoreline-ban rejti el, ahová rendkívüli tehetségek csoportja jár: a Nefilim, bukott angyalok és emberek leszármazottai. A Shoreline-ban Luce megtanulja, mik azok az árnyékok, és hogyan használhatja fel őket arra, hogy előző életeibe belepillantson. Mégis, minél többet tanul Luce, annál inkább gyanítja, hogy Daniel nem avatja be mindenbe. Rejteget valamit..., valami végzeteset. Lehet, hogy a Daniel által elmesélt múlt voltaképpen nem igaz? Lehet, hogy Luce számára végül is mást szán a sors? A lebilincselő Fallen (Kitaszítva) sorozat második könyve..., melyben a szerelem mindent túlél.


Saját megjegyzés: A sorozat második kötete. Szinte alig emlékszem már, hogy mikor is olvastam az első részt, olyan régen volt... de azt tudom, hogy olyan sok negatív kritikát kapott, hogy az valami félelmetes! És én ennek ellenére azt mondom: nem volt az azért annyira rossz! Én élveztem olvasni! Persze, vannak benne hibák. De van ennél sokkal-sokkal rosszabb könyv is! Arról nem beszélve, hogy az első kötet olyan epilógust kapott, hogy gőzöm sincs, hogy mi lesz majd ebben a részben, sem arról, hogy most akkor ki kivel van, mit is kell várnom - vagy nem várnom. Annyi biztos: a folytatást - vagyis a Tormentet - biztosan!


Alex Finn: Csók, pont jókor


Könyvmolyképző Kiadó
? oldal
ISBN: 9789632455457
Megjelenés: június 30.



Fülszöveg: Taliát egy átok sújtja... Jack megtöri az átkot. Mondták nekem, hogy óvakodjak attól az átkozott orsótól, de ez annyira elbűvölő volt, annyira hipnotikus... Aznap csak egy kis kalandra vágytam, ezért léptem meg a turistacsoporttól. De találni egy kómában lévő várost, benne egy állati dögösen kinéző, alvó kiscsajjal, na ez nem éppen az volt, amire számítottam. Ugyanott ébredtem, de egy egészen más időben - egy vadidegen csókja ébresztett fel. Én nem azért csókoltam meg, hogy segítsek rajta. Néha csak úgy csókolózik az ember. Nem tudtam, hogy aztán ez fog történni. Most aztán alaposan benne vagyok a pácban, mivel az apám, a király engem okol, hogy romlásba döntöttem az országunkat. Nincs más választásom, mint elszökni innen, méghozzá ezzel a közemberrel! Most aztán jól megszívtam: itt van a nyakamon ez a gügye királykisasszony, plusz a bőröndje, tele az ékszereivel... Az egyetlen jó hír: a szüleim totál ki lesznek kattanva! Képzeld el, hogy párkapcsolati gondjaid vannak. Aztán zárd az ajkad egy kábultan szunyókáló egyénéhez, akiről aztán kiderül, hogy idestova 316 éves az illető. Vajon egy csók átsegíthet mindenen - akár az időn is? "Bájos" - írja az ALA Booklist. "Flinn népszerű regénye, a Beastly rajongói igazán élvezni fogják ezt a darabokra tört tündérmesét is."- VOYA.


Saját megjegyzés: Nem is tudom, mire számítsak ennek a könyvnek a kapcsán. A Beastly-t szerettem. A meséket szeretem. Meglátjuk, mi sül ki belőle...





James Dashner: Az útvesztő


Carthaphilus Könyvkiadó
272 oldal
ISBN:  9632662589
Megjelenés: május 25. 


Fülszöveg: Egy könyv, amely kamaszokról szól - kamaszoknak és örökifjú olvasóknak, akik szeretnék a Tisztásra furcsa körülmények között érkező fiúkkal együtt megfejteni az Útvesztő rejtélyét; akik szívesen csatlakoznának az önellátó közösséget alkotó srácokhoz a hatalmas falak között elterülő Tisztáson; akik vállalnák, hogy a Futárokkal együtt feltérképezik a falak mögött található labirintust, hogy a Tisztás lakói a hosszú - némelyiküknek már két éve tartó - fogság után végre kiszabadulhassanak. De vigyázzunk, ez a kaland veszélyes vállalkozás! 


Saját megjegyzés: Mióta olvasom/olvastam a Köddé váltak c. könyvet, azóta vadászom a hasonló olvasmányokat. Ez ilyennek tűnik. Izgalmas, rejtélyes, talán kicsit sci-fis, de mindenképpen jónak ígérkező és kívánságlistás.


Karen Marie Moning: Rossz hold kelt fel

Corleonis Kiadó
400 oldal
ISBN: 9789638957207
Megjelenés: június 7. 

Fülszöveg: Elvesztette a nővérét, távol került a családjától, az otthonától, a régi, gondtalan életétől. Egy új, veszélyes helyen, két világ között üldözi testvére gyilkosát, ám őt még többen akarják kiiktatni.
MacKayla Lane azt hitte, készen áll, hogy szembenézzen a pokollal is, ám rá kell döbbennie, hogy sokkal rosszabb is van, mint a halál.
A Rossz hold kelt fel ott folytatódik, ahol a Hajnalra várva vége szakadt.
Amikor a világok közötti kapu kinyílt, a Dublinra szabaduló szörnyű hercegek Prí-yát csináltak Macből, aki így immár a szabad akaratától is megfosztatott.
Meztelenül fekszik egy templom kőpadlóján, kiszolgáltatva a lelket is porrá zúzó szexuális éhségtől, s immár nem az a kérdés, hogy a sidhe-látó véghez tudja-e vinni tervét – hogy megszerezi a Sinsar Dubh-t és megöli testvére gyilkosát –, hanem, hogy van-e még egyáltalán esély arra, hogy valaha újra önmaga legyen.
Van-e még remény ott, ahol minden elveszettnek látszik? Van-e kiút abból a borzalomból, amitől Mac egész végig tartott, s ami nővére életét is követelte?
Vajon a titokzatos Barrons és a MacKeltarok, vagy V’lane, az érzéki Seelie herceg segíthet-e még ezek után, vagy ők is elbuktak azon az éjszakán, amikor az Árnyak elözönlötték a világunkat?
Arra az éjszakára, melyre rossz hold kelt fel, virradhat-e még reményt és enyhülést hozó hajnal?
Mindig maradj a fényben!

Saját megjegyzés: Ez kicsit kilóg a sorból, hiszen már olvastam. És inkább most már az ötödik kötetre vágyom, azt olvasnám - de nem merek nekivágni angolul...:( Pedig annyira kíváncsi vagyok! És annyira olvasnám már Barrons állandó morgásait és beszólogatásait! 
Addig is itt van ez a kötet, amit most már a Corleonis jelentet meg. Átvészelni az időszakot a következő megjelenésig - jó lesz :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates