2012. május 7., hétfő

Friss beszerzések - május

Könyvstop ide vagy oda, úgy tűnik nem bírom annyira visszafogni a könyvvásárlást, hogy az előző hónaphoz képest alulmaradjak :-) Mentségemre legyen mondva: az új könyveim nagy része ajándék, tehát nem adtam ki érte pénzt és nem is az én bűnöm, hogy nálam kötöttek ki :-) 
Azon kívül, hogy úgy örülök nekik, hogy örömtáncot tudnék lejteni, egy gondom azért akad: hová tegyem már őket????? Valamiféle új könyvtároló rendszer kellene kitalálnom...:-)


Tehát a mostani új szerzeményeim:




Ez a könyv kilóg a sorból, hiszen ez csak kölcsön volt mint utazókönyv! Köszi, Brena! :-)
 !

4 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Nagyon jó könyveket gyűjtöttél be..... a Fehér bárányra én is nagyon kíváncsi vagyok, az első része nekem is tetszett.:)

MFKata írta...

Jééé! Ebből egy nekem is jön a héten (elvileg) :-D

A Lázadót az értékelésed után le is vettem a vásárlóvárólistámról. Majd olvasás után meglátom...

De a Lenyűgöző teremtményekre kíváncsi vagyok ;-)

Roni olvas írta...

Szilvamag: Ugye, szerintem is! :-) Remélem, jók lesznek! Mindre kíváncsi vagyok! :-)

MDKata: Melyik jön Neked??? :-))

MFKata írta...

DeSpain ;-) Meg még 4 másik ;-) Majd blogolom én is a beszerzéseket :-)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates