2013. július 1., hétfő

További könyvhalmok...

Felesleges lenne magyarázkodni, már nem találok új okokat, új indokokat. Egyszerűen megint könyveket vásároltam. Csak úgy. Mert kellett....

Ezzel ismét jól megugrott az olvasatlan könyveim száma, de ez persze azt is jelenti, hogy még több olvasnivalóm van, még több bejegyzés, még több vélemény születik majd itt, a blogon. 

Először is volt egy Könyvhét, amiről a minket is sújtó árvízi helyzet miatt sajnálatos módon kimaradtam, dehát néha van, ami még a könyveknél is fontosabb...
Ennek ellenére persze nem maradtam le az új megjelenésekről, és a netes áruházaknak hála én is több könyvvel is gazdagodtam.

A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából - és a kuponok felhasználásával - a magaménak tudhatom a következő könyveket:


 Szintén a Könyvhétnek köszönhetem a két csodálatos borítója Ad Astra könyvet, a Jessie Lamb testamentumát és a Hajóbontókat, amit közben sikeresen elolvastam és máig is alig tudok betelni vele.

Molyos vásárlás és csere eredménye a sok kritikát begyűjtött A soha határa c. Ulpius könyv és Siobhan Dowd könyve, amelyre már nagyon régóta vágytam:


 És végül Pongrácéknak is ismét köszönhetek 2 db könyvet, méghozzá Derek Meister sorozatának két részét... Egyszerűen kihagyhatatlan volt az akció, amiben megszereztem őket...

Jó olvasást Nektek is!





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates