2014. szeptember 6., szombat

Színt vallok ...ezek jöttek a nyáron, és ezért késlekedtek a bejegyzések

Nos, véget ért a nyári szünet... A sulikban is, és - ha minden igaz - itt a blogon is... 
Mert hát, bizonyára észrevettétek, hogy több-kevesebb megszakítással bizony itt is szünetet tartottam. Nem mintha így terveztem volna és tudatosan ritkítottam volna a bejegyzések számát - egyszerűen így alakult. Jött a nyár, sok volt a program, hosszúak a nappalok, rövidek és gyorsan pergők az éjszakák...Nem mindig maradt idő arra, hogy kicsit megpihenve leüljek és megosszam a gondolataimat másokkal. Talán nem is igazán tudtam volna, annyira bőségesen és őrületes gyorsasággal kavarogtak a fejemben.

De ez jó! Szeretem a nyarat, Szeretem, ahogy felpezsdül körülöttem a világ, hogy egyszerre gyorsul fel és lassul le a tempó, hogy az emberek is élénkebbek, beszédesebbek, mindenki menni akar, és csinálni, és kitalálni! Tele van a levegő energiával és tenniakarással! 
Így történt ez velünk is, és azon kívül, hogy rengeteg időt töltöttünk a családdal, a gyerekekkel, a barátokkal, nyaraltunk, kirándultunk, jöttünk-mentünk, időt kellett szakítanunk azon vágyunknak is, hogy új fészket rakjunk...:)

Bizony-bizony, minket is utolért a megújulni vágyás szele és immár fél éve időnket, energiánkat - és pénzünket - az új lakás építésébe fektetjük. 

Nem könnyű dolog ez, pláne akkor, ha az ember olyan gyakorlatias és kreatív párt választott magának, aki mindent - de MINDENT - saját maga szeretne csinálni. Legyen az bármi: padlófűtés, villanyszerelés, vízvezeték hálózat, burkolás, konyhabútor... És ez nálunk így van. Teljesen egyedül, éjszakákba nyúlóan dolgozgatunk a házon, és szép lassan haladunk előre...
Nos, ez volt a legfontosabb oka annak, hogy a bejegyzéseim is megritkultak. Mert közben az új könyvespolc azért készülődik és várja az új lakóit.
Akik érkeznek is folyamatosan.

A nyár folyamán a következő remek kötetekkel bővült szerény kis könyvtáram:

Szülinapi ajándékok könyves barátoktól, családtól - imádlak Titeket! 





 Különböző akciók során beszerzett igen vágyott és nagyszerűnek gondolt könyvek:

Nos, ez az a könyv, amin máris túl szeretnék adni. Nem azért, mert rossznak gondolom, sokkal inkább azért, mert úgy hiszem, soha többet nem tudom rávenni magam, hogy még egyszer végigolvassam. Bejegyzés arról, hogy miért...hamarosan!

Két könyv, amihez igen nagy reményeket fűzök. Kicsit történelmi, kicsit szépirodalmi, kicsit háborús! Már csak idő kell...

A Ciceró Kiadó átvette az Ad Astra sorozatát és szerencsére a borítók arculatát is.. Még nem olvastam az elsőt sem, de ezzel lett teljes a sorozat...
És egy nagy ígéret a Fumaxtól, akik parádésan jól válogatják mostanában a köteteket...hamarosan én is elkezdem.

 Mindig is szerettem a Pongrác Kiadót, így aztán többnyire minden akciójukat kihasználtam. Így volt ez most is.

Egy kiváló sorozat záróakkordjaként az első novelláskötet.. Már vágyom ismét belecsöppenni ebbe az álomvilágba...
 Kezdődhet hát az ősz, az új tanév! Jó olvasást Nektek is!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates