2012. április 17., kedd

Kinőjük a könyvespolcot - áprilisi beszerzések

Azt kell, hogy mondjam, ez a hónap bizony a könyvvásárlás hónapja volt. Rendesen kiköltekeztem magam - annak ellenére, hogy rogyadozik a polc az olvasatlan könyvektől, az olvasómon memóriája is lassan kiakad...

Kérdem én: miért érzem mégis szükségét annak, hogy újabb és újabb könyvekre vadásszak, hogy nem tudom megállni, hogy egy könyvesbolt/antikvárium/utcai könyvárus mellett elsétáljak anélkül, hogy meg kelljen állnom...Azt hiszem, ez valami betegség...talán könyvkórság...

Lényeg a lényeg...sok könyv került fel ismét a könyvespolcra - tovább bővítve könyvcsaládom létszámát (Ti nem szoktátok néha büszkeséggel nézegetni, simogatni, újra és újra átrendezgetni, vagy egyszerűen csak csodálgatni a könyveiteket? Én úgy érzem, mindegyik tagja az én különleges, világokba repítő "családomnak") 

Van, amit ajándékba kaptam (pl.: Éjszakai cirkusz), néhányat egy-egy akció keretében vettem (pl.: A vágyak évadját 900 Ft-ért sikerült megkapnom a könyvesboltban) és van, amit neten keresztül, van amit antikváriumban vásároltam.


Íme, az új családtagok:


Ajándékkönyvek:



Antikváriumból:


Akciós és egyéb könyvek:





2 megjegyzés:

MFKata írta...

Van molyos linked!!! Szuperságos :-D

A szerzeményekre meg nagyon irigy vagyok ;-)

Roni olvas írta...

Igen, megküzdöttem vele, de sikerült beillesztenem...(az nincs sehol sem feltüntetve, hogy minden data:post.body sor elé be kell tenni! felelőtlenek :-D) Mindegy, megvan! És még az órám is jól jár!!! :-D

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates