2012. július 5., csütörtök

Ismét gyarapodtunk...

Már nem is tudok ide mit írni, kifogytam a mentségekből. 
Igen, bizony nem elég a rengeteg olvasatlan könyvem, ha meglátok valahol egy  könyvet jó áron, egyszerűen nem bírok ellenállni és sürgős késztetést érzek, hogy felkutassam, hogy lehet-e még mellette több más, hasonló...Aztán addig keresgélek, vadászok, amíg össze nem gyűjtök egy tucatnyit, elküldöm a megrendelést, aztán tanácstalanul bámulom a monitort, hogy már megint mit tettem :)

Olyan ez, mint a Nestlé reklám régen: mintha az a bizonyos kiváltó ok - nevezetesen a "véletlenül" megtalált legelső könyv - lenne a távirányító, amely aztán beindítja a gépezetet és nincs megállás...
Igen, ez már tényleg betegség. Mint mondtam már: könyvkórságban szenvedek...

Nem csinál valaki egy Anonim Könyvkórosok Klubját? Beiratkoznék...

De lássuk, mik miatt érzek ismét lelkiismeret-furdalást:


Hú, talán ez a két könyv az általam legjobban várt kettő...Hamvak...valahogy eddig nem éreztem túl nagy késztetést az elolvasására, de most ez megváltozott és nagy reményeket fűzök hozzá. Poszt-apokaliptikus, sötét hangulatú - most valamiért nagyon lekötnek ezek. Bár lehet, hogy az elolvasása után ismét elkezdem begyűjteni a konzerveket és megépíteni azt a bizonyos atom-bunkert...


Ez a csodálatos borítójú, csodálatos című és - állítólag - csodálatos tartalmú könyv már régóta izgatja a fantáziámat és ezúttal be is tekintek ebbe a titokzatos kertbe...Remélem, tényleg sok csodát tartogat!
A Jóslatok hálójában nem is tudom, hogy került bele a kosaramba...tényleg..egyszerűen csak beleugrott ...


Az ébredés - ezt már elkezdtem anno angolul olvasni, de olyan lasssan haladtam, hogy közben kiadták magyarul is! :) Így aztán szépen most megvettem és folytatom így - immár gyorsabban. 
A Tündérszerelem pedig azért kelllett, mert ha már az a nyeremény a játékban, legyen már meg nekem is, nem? :)



És íme, a könyv, ami kilóg a sok ifjúsági irodalom közül :) És mégis, ez valami nagyon izgi és érdekes és kalandos lehet, nem gondoljátok? Nagyon kíváncsi vagyok!!!



3 megjegyzés:

MFKata írta...

A Jóslatok hálójában nem velem vetted ugye? De hasonlóképp vagyok én is... tegnap megérkezett a Nightshade első része...

Szilvamag írta...

A "könyvkórsággal" nem vagy egyedül :)))Egy-egy hónapzárás után én is úgy érzem, hogy erősen függő vagyok:)

Roni olvas írta...

igen, tudom, hogy nem vagyok egyedül..azért is lehetne klubot alakítani :DDD

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates