2012. július 17., kedd

Édes tündér, azt kívánom...- július

Rachel Vincent: Lélektolvajok


Kiadó: JAFFA KIADÓ ÉS KERESKEDELMI KFT. 
Oldalak száma: 300
Borító: KARTONÁLT
ISBN: 9786155235085
Várható megjelenés: július-augusztus



Fülszöveg:

Valami nincs rendben Kaylee Cavanaugh-val; megérzi, ha valaki a közelében meg fog halni. És amikor ez bekövetkezik, egy ellenállhatatlan erő arra kényszeríti, hogy sikítson, mint egy lidérc. Szó szerint. Kaylee szívesebben foglalkozna azzal, hogy végre sikerült felkeltenie az iskola legjobb pasijának a figyelmét. De nehéz végigcsinálni egy romantikus randevút olyasvalakivel, aki láthatóan többet tud az ember kényszeres sikítozásáról, mint ő maga. Amikor pedig az iskolatársaik látszólag ok nélkül sorra holtan esnek össze, csak Kaylee tudja, ki lesz a következő... "Az idegességtől verejtékes lett a tenyerem, és kivételesen örültem, hogy képtelen vagyok megszólalni. Hogy nem tudok válaszolni Emmának. Ehelyett nyeltem, és a torkom összeszorult, akadályt képezve az engem belülről perzselő sikoly előtt. A szürke köd sötétebbé vált, bár sűrűbbé nem igazán. Könnyedén keresztülláttam rajta, ugyanakkor megváltoztatott mindent, amin rémült tekintetem megpihent; mintha a tornatermet áttetsző szmogfelhő takarta volna. És a valamik továbbra is a látóhatárom peremén mozogtak, hol az egyik irányba rántva a tekintetemet, hol a másikba. Abban a pillanatban bármit megadtam volna, hogy képes legyek megszólalni, nem csak azért, hogy figyelmeztethessem Emmát - mert ez természetesen vitatható tett lett volna -, hanem hogy megkérdezzem Nasht, mi a fene történik. Ő is látja, amit én? És ami még fontosabb, ők is látnak ámr minket?"


Saját megjegyzés:
Nem is tudom, mit várok ettől a könyvtől...Valószínűleg érdekes lesz, de nem számítok arra, hogy kedvencet avatunk...:) Mégis... szeretném olvasni. Már most! :)
Ja, és akcióban van a kiadó weboldalán:

Akció időtartama: 2012-06-22-től 2012-07-20-ig
Már előrendelhető 25%-os kedvezménnyel és ingyenes postázással!


Nevada Barr: Az ördögkatlan

Kiadó: CorLeonis Kiadó
Oldalak száma: ?
Várható megjelenés: augusztus



Fülszöveg:
Nevada Barr Anna Pigeon történeteivel szerzett magának ismertséget. A Nemzeti Park Szolgálat különc rangerének kalandjaiból eddig tizenhat jelent meg, és az írónő – rajongói régi vágyát teljesítve – végre megírta a sorozat előzménydarabját.
Anna Pigeon meztelenül, betört fejjel, kificamodott vállal ébred egy víznyelő üreg mélyén a Glen Canyon sivatagos fennsíkján. Kiszáradt nyelve feldagadt a szomjúságtól. Fogalma sincs, hogyan került oda, nem emlékszik, mikor veszítette el a ruháját és az eszméletét. Kétségbeesetten próbálja felidézni, mi történhetett vele, és közben igyekszik felfedezni szűk börtönét…


Saját megjegyzés:
Az egyik legjobban várt könyv részemről, nagyon rejtélyesnek, izgalmasnak, borzongatónak ígérkezik és én szeretem az ilyesmit.Csak remélni tudom, hogy beváltja a hozzá fűződő reményeimet... 
A könyv trailer-ében az szerepel, hogy augusztusban megjelenik a könyv...egyelőre még borítóterveket sem találtam, de azért remélem, valóban így lesz!




Lauren Oliver: Káosz


Kiadó: CICERÓ KÖNYVKIADÓ KFT.
Oldalak száma: 344
Borító: KÖTÖTT
Várható megjelenés: augusztus

Fülszöveg:

"− Szóval korábban hogy hívtak? – kérdezem, mire megáll. Nem fordul meg, miközben folytatom: − Úgy értem, azelőtt, hogy a Vadonba jöttél.
Egy darabig még dermedten áll, aztán megfordul.
− Jobb lesz, ha lassan hozzászoksz – mondja halkan, de határozottan. – Minden, ami voltál, az előző életed, az ismerőseid… elporladtak. – Megrázza a fejét, majd még szigorúbb hangon folytatja. – Nincs olyan, hogy azelőtt. Csak most van, és ami ezután következik."

Lauren Oliver felvillanyozóan izgalmas második kötettel folytatja a Delíriumban megkezdett történetet. A trilógia első kötete, a Delírium 2011-ben előkelő helyezést ért el a New York Times bestseller listáján. A fordulatos folytatásban szinte sisteregnek a vad elszántság, a tiltott szerelem és egy kitörni készülő forradalom lángjai.

Saját megjegyzés:
Én nagyon szerettem a Delíriumot. Minden kis apró hibájával, bakijával együtt tetszett a világa, a hangulata és a szereplők is. És éppen ezért nagyon várom a következő részt, ami az angol Pandemonium helyett a Káosz címet kapta.. A borítókép pedig...jajj! Hát egyébként is a halálom, amikor női/férfi fejek vannak a borítóképen, de ez valamiért különösen nem tetszik. A lány a szeplőivel, a szenvedő arcával - számomra visszataszító. 
Remélem, a könyv maga nem lesz az...:)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates