2012. július 20., péntek

Könyves Álompasik párbaja - döntő

És íme, elérkeztünk játékunk utolsó fordulójához, vagyis a döntőhöz! Napokon belül kiderül, hogy kit tartotok 2012 Könyves Álompasijának, ki az a könyves karakter, aki szerintetek kiérdemli ezt a címet...

El kell mondani, hogy az elődöntő igen szoros eredményeket hozott, fej fej mellett haladt a két-két játékos és igen sok szavazat érkezett Tőletek! Tegnap éjfélkor aztán lezárult a szavazás, és a következő eredmények születtek:

Cortez Vs Damon
 1588         1107


Bones vs Barrons
435          481

Vagyis a játék döntőjében a két karakter, aki megküzd egymással e megtisztelő címért:


A szavazás július 23-án, éjfélig tart, 24-én pedig eredményhirdetés!

De 24-én nemcsak a párbaj gőzytest hirdetünk! Kisorsoljuk nyereményjátékaink győzteseit is!!!


NYEREMÉNYJÁTÉK


Ugye nem felejtettétek el? A Könyves Álompasik játékához kapcsolódó nyereményjátékaink július 23-án, éjfélig tartanak!


Közös játék a szavazáshoz kapcsolódva:


A játék legvégén kisorsolunk EGY szerencsés nyertest azok közül, akik MINDEN FORDULÓBAN szavaztak:

- lliumos sarokkönyvjelző (Grettytől)
- Az éjszaka háza sorozat bármelyik eddig megjelent része (Wee-től)
- A top16-ba bejutott karakterek egyikének itthon is megjelent könyve ( 1db - Zsu-tól)
- A top 34-be bejutott karakterek egyikének itthon is megjelent könyve(1db - Kellytől)
- 1 db Vámpírakadémia angol nyelvű képregény. Vagy az első vagy a második rész - nyertes döntése (Greylupustól)
- 1 db Szélesi Sándor - A láthatatlan város c. könyv (FFG-től)
- 1db Gena Showalter: Atlantisz, VAGY Sheila O'Flanagan: Az álmok végül valóra válnak VAGY Jayne Ann Krentz: Az átok című könyve (nyertes döntése - Tempytől)
- 1 db trikó/póló a játék logójával (Ronitól)


Külön játékok, amik nem a közös kalapba mennek, külön nyertesekkel: itt (érdemes megnézni! :-)




És ugye nem felejtettétek, hogy itt, az én blogomon is tartok majd két sorsolást?

  - Azok között, akik itt, a blogon megjegyzést hagynak valamely játékhoz kapcsolódó bejegyzésemhez, én is nyereményt sorsolok ki, méghozzá Cyn Balog: Tündérszerelem c. könyvét:



    - Valamint sorsolást tartok leghűségesebb olvasóim között is, nevezetesen azok között, akik feliratkoznak a blogomra és rendszeresen olvasnak. Egy szerencsés egy csodás, tibeti ezüstből készült baglyos-holdas könyvjelzővel lehet gazdagabb!



11 megjegyzés:

Kristina írta...

jajj nekem, ez a könyvjelző gyönyörű! :)))
Most elmondhatom, hogy én a nyereményjáték nélkül is az elsők között iratkoztam fel. :))
Ami pedig a párbajokat illeti, nehéz a döntés, mert a büszkeség is szerepet játszik nálam. De végül is, ha már Pasikra szavazunk, akkor szavazzunk pasikra. :)

Roni olvas írta...

Így van! Te már "törzsolvasó" vagy :) Örülök, hogy tetszik! /Nekem is! /

A szavazás pedig csak egy játék... :) nem múlik rajta semmi...:) De azért örülnék, ha Barrons nyerne!!! (tudom, nekem nem jött be, de én már az ötödik részt olvasom - ééés, igen!)

Kristina írta...

Igen játék, és pont azért gondoltam, hogy akkor játszunk. :D
Legyen Barrons, igaz én nem ismerem annyira az első könyv után sem. Állandóan ilyen titokzatos?

Roni olvas írta...

hú! még titokzatosabb :DDD És dől belőle a tesztoszteron! :)

Elhaym írta...

Pont ezek miatt kedvelem, olyan egyedi. :)

Gretty írta...

Annak ellenére, hogy a Hableányos könyv mennyire nem tetszett, ez a Tündérszerelem még mindig nagyon izgatja a fantáziám. ;)

wilwaren írta...

csudaszép ez a könyvjelző! jó lenne a shadowfeverembe! vagy a tündérszerelembe :) már egy ideje szemezek ezzel a könyvvel... :D

Roni olvas írta...

Elhaym: Hú, most, hogy a Shadowfevert olvasom, én is teljes Barrons-lázban égek...nem véletlenül Fever sorozat, igaz???:))))


Gretty: Jajj, de izgi! tudom, hogy szeretnéd, drukkolok! :)

Wilwaren: Neked is :))) Valamelyik csak összejön!!! :)

Szilvamag írta...

Igaz, hogy a tündérekkel és az angyalokkal hadilábon állok, de ettől még nagyon is kíváncsi vagyok erre a könyvre :D:D:D

Annie írta...

Ó, a csudába, pont azok estek ki, akikre szavaztam. :/ A főpárbajozókat ciki, nem ciki, nem ismerem. :// Na mindegy, már választottam közülük egy szimpi pasit, le is adom a voksomat.

Charming írta...

De szép könyvjelző! *-*

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates