2012. július 13., péntek

Még 10 napig tart a nyereményjáték!


NYEREMÉNYJÁTÉK

Ugye nem felejtettétek el? A Könyves Álompasik játékához kapcsolódó nyereményjátékaink július 23-án, éjfélig tartanak!


Közös játék a szavazáshoz kapcsolódva:


A játék legvégén kisorsolunk EGY szerencsés nyertest azok közül, akik MINDEN FORDULÓBAN szavaztak:

- lliumos sarokkönyvjelző (Grettytől)
- Az éjszaka háza sorozat bármelyik eddig megjelent része (Wee-től)
- A top16-ba bejutott karakterek egyikének itthon is megjelent könyve ( 1db - Zsu-tól)
- A top 34-be bejutott karakterek egyikének itthon is megjelent könyve(1db - Kellytől)
- 1 db Vámpírakadémia angol nyelvű képregény. Vagy az első vagy a második rész - nyertes döntése (Greylupustól)
- 1 db Szélesi Sándor - A láthatatlan város c. könyv (FFG-től)
- 1db Gena Showalter: Atlantisz, VAGY Sheila O'Flanagan: Az álmok végül valóra válnak VAGY Jayne Ann Krentz: Az átok című könyve (nyertes döntése - Tempytől)
- 1 db trikó/póló a játék logójával (Ronitól)


Külön játékok, amik nem a közös kalapba mennek, külön nyertesekkel: itt (érdemes megnézni! :-)




És ugye nem felejtettétek, hogy itt, az én blogomon is tartok majd két sorsolást?




  - Azok között, akik itt, a blogon megjegyzést hagynak valamely játékhoz kapcsolódó bejegyzésemhez, én is nyereményt sorsolok ki, méghozzá Cyn Balog: Tündérszerelem c. könyvét:




    - Valamint sorsolást tartok leghűségesebb olvasóim között is, nevezetesen azok között, akik feliratkoznak a blogomra és rendszeresen olvasnak. Egy szerencsés egy csodás, tibeti ezüstből készült baglyos-holdas könyvjelzővel lehet gazdagabb!




10 megjegyzés:

ColourfulFantasy írta...

Az a könyvjelző egyszerűen mesésen néz ki ! :))

Roni olvas írta...

Örülök, hogy tetszik! :)

Annie írta...

Ilyen gyönyörű könyvjelzőt még sosem láttam! *.*

Roni olvas írta...

:) Akkor most már csak meg kell nyerni! :)

Jean írta...

Ez a baglyos könyvjelző tényleg meseszép! :)

Vic írta...

Még csak képen láttam ilyen könyvjelzőt és ez különösen szép :)

Roni olvas írta...

Örülök, hogy tetszik! szerintem is szép, kis finom, amolyan igazi kis csecsebecse :)

orsi írta...

Ha nem jönne össze, én épp egy kinectért és xboxért játszom http://minu.me/-foltfoglalo

SarahSparkle írta...

Woww ez a könyvjelző... Most elaléltam, pedig nem vagyok nagy csillogás-mániás :)

Roni olvas írta...

Sarah: Ugye? Én igen - sajnos. :)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates