2013. február 6., szerda

Januári beszerzések

Mivel a december a böjt jegyében telt - mármint könyvvásárlás tekintetében -, a januárt egy hatalmas bevásárlással kezdtem - elköltve a karácsonyra és névnapra kapott utalványokat és könyvekre szánt összegeket. Így aztán a január a gyarapodás hónapja volt számomra, és a bőség zavarától igazán azt sem tudom, hová kapjak! 
Viszont a január még egy fontos dolgot hozott számomra: összeszámoltam, hogy mennyi olyan olvasatlan könyv lapul a könyvespolcomon, amit megvettem, mert odáig voltam érte, és azóta sem kezdtem neki... 100 fele tendál ezek száma! Szerintem ez borzasztó! Ijesztő, hogy ennyi pénzt kiadtam ennyi könyvre, és még csak bele sem lapoztam egyikbe sem és máris újak után kajtatok! Így aztán megérett bennem az elhatározás: addig nem vásárolok új könyveket, amíg ez a szám szép lassan apadni nem kezd...1-2 kivétel persze előfordul, mert van olyan kötet, amire már majd egy éve várok, de ezen kívül semmi.... 

De most, nézzétek csak mennyi új szépség!

Saját vásárlás:



Molyos csere és vaterás ügyletek:



 Ezeket pedig ajándékba kaptam :):






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates