2012. október 6., szombat

Szeptemberi szüret

Szeptemberben is begyűjtöttem néhány könyvet, és bizony meg kell, hogy mondjam, nemcsak a rukkola és csere által...és még csak ezután jön majd az őszi könyvdömping...:) Azt hiszem, lesz mire spórolgatnunk...

Ilona Andrews könyve olyan kötet volt, amit egyszerűen muszáj volt beszerezni. Annyira érdekelt, annyira a magaménak akartam tudni, hogy kénytelen voltam megrendelni. És most, hogy már el is olvastam, azt kell mondanom: nem véletlenül vágytam rá ennyire! Megérte az árát!


Egy csúnya, vírusos megbetegedés okozta többnapos szenvedés eredménye - vagy inkább jutalma - a Citromtorta különös szomorúsága és a Findusz elköltözik. 


Alexandrás akcióban került hozzám a Rubin és füst, a Gubancromot pedig egy 390 Ft-os könyvvásáron szereztem.



És végül a rukkolás szerzeményeim...utoljára és a rukkola végtermékeként. Ugyanis az utóbbi 2-3 hét rettenetesen rossz tapasztalatai, az állandó mérgelődés és bosszankodás hatására úgy döntöttem, leiratkozom és törlöm a felhasználói fiókomat. Mert amikor valami több bosszúságot okoz, mint örömet,  akkor annak véget kell vetni. Szóval: köszönöm rukkola az eddigi könyveket és örömet, de a taktikázó és csaló felhasználók elrontják a kezdeményezés nyújtotta valamennyi pozitívumot. Sajnálom....








5 megjegyzés:

Szilvamag írta...

A rukkoláról.....én most már két hete várok egy könyvet...a kisfiamé lenne , amit én balga már el is újságoltam neki (már nagyon várja), de sajnos csalódás lesz, mert a felhasználó nem jelentkezik.:(((

Roni olvas írta...

Igen, nekem is volt olyan könyvem, ill. van, amit 40 napja happoltam, a felhasználó bejelölte, hogy passzolta, de azóta sem kaptam meg és az e-mailekre sem reagál. De most már nem is érdekel. Tényleg nem érte meg, hogy ennyit bosszankodjak miatta....

MFKata írta...

Majd megkeressük Olikát ;-) Én is shoppingoltam már inkább ebben a hónapban >.<

Roni olvas írta...

Oké, kereshetjük...:) Mit vettél??

MFKata írta...

Találtam keménykötéses Rubinvöröset...

Kereslek FB-n ;o)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates