2012. november 6., kedd

Októberi lakók

Az október legjelentősebb változása számomra, hogy leiratkoztam a rukkoláról ...Bizony, most már nem cserélgetem a könyveket - legalábbis nem ebben a közegben. Így nyilvánvalóan az új könyveim száma is csökkent. De valami furcsa módon ezt most egyáltalán nem bánom! Hogy miért? Mert roskadoznak a polcaim így is az olvasatlan könyvek súlya alatt és nincs hová telepítenem többé az új lakókat...Már most is csak átmeneti otthonban vannak - jobb híján az ágyam alatti tárolóban...DE! Jó hír: lassan készül az  új könyvespolc :)

Addig is lássuk, kik szorultak most a hajléktalan szállóra :):




És végül - a nem hontalanok: Sven Nordqvist két könyve Pettsonról, az öregemberről és a vicces macskájáról, Finduszról ... Persze, ez nem az enyém, ez a két könyv, hanem a lányok karácsonyi ajándéka - jó időben beszerezve és Anya által kiolvasva . Csak hogy biztos legyek benne, hogy tutira jót választottam... - Van egy olyan gyanúm, hogy én jobban szeretem a történetüket, mint a gyerekek - annak ellenére, hogy ők is odavannak érte ...Nem véletlenül!





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates