2012. november 21., szerda

Filmes hírek - A burok, Rubinvörös

Mostanában sok új dolog látott napvilágot a filmek tájékán... Először kiadták a Beautiful Creauters, majd a City of Bones, aztán a Burok trailerét, és most a Rubinvörös előzetese is napvilágot látott. Nézzétek meg Ti is:



És ez még nem minden! Nem titok, hogy A burok az egyik kedvenc könyvem. Ian számomra az egyik legkedvesebb, legszeretetreméltóbb férfi karakter, akiről valaha olvastam, Vanda és Ian kapcsolata pedig minden alkalommal könnyeket csal a szemembe... Nagyon várom már a filmet, sőt - talán sosem vártam még filmet ennyire...
A premier azonban még túl soká lesz, el kell magunkat addig is foglalni valamivel. Én újra előszedtem például a könyvet, és előjegyzésbe vettem Mark Cotta Vaz decemberben megjelenő könyvét, melyet a megszokott módon készített a filmhez/filmről - sok-sok képpel illusztrálva...Ebből hoztam Nektek most egy kis ízelítőt.....


Csókjelenetek:

 Wanda és Ian




Jared


És még több filmjelenet...























0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates