2012. november 3., szombat

Lélektárs - Neked is van?

Mint azt tudjátok, néhány nappal ezelőtt megjelent a Lélektársak című sorozat legelső kötete a Manó Könyvek jóvoltából. Mivel írtam már róla a novemberi ajánlóban, tudjátok, hogy én is rendkívül kíváncsi vagyok a könyvre, mert igen ígéretes és érdekes sztorinak tűnik, és mindenképpen el szeretném olvasni. Ha minden igaz, hamarosan neki is kezdek..

Azonban addig még van egy kis idő...és hogy kitöltsük az űrt addig is, ajánlom figyelmetekbe a könyvhöz készült facebook alkalmazást, amelyben megtudhatjátok, hogy a celebvilágban ki is lehetne a Te lélektársad. Nekem nagyon vicces jött ki, de - hogy őszinte legyek - van benne valami reálisnak tűnő :)


És ha már Lélektárs...Furcsa egy dolog ez, nem gondoljátok? Mert mit is jelenthet ez? Én arra gondolok, hogy Lélektárs az, akinek a lelke, a gondolkodása, a mentalitása, a vágyai, érzelmei a leginkább a mienkre hasonlítanak.... Számomra az a lélektárs, aki nemcsak, hogy egy tekintetből tudja, hogy mire gondolsz, de ő éppen ugyanúgy gondolja, mint Te. Aki osztozik Veled. Nemcsak jóban és rosszban, de a gondolataidban és az érzéseidben is... Legyen az akár fiú, akár lány...

Azt hiszem, nagyon szerencsés az a Valaki, akinek valóban van Lélektársa....Nektek vajon van?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates