2014. január 5., vasárnap

Viszlát 2013, Isten hozott 2014


Nos, véget ért... Az ünnepek elmúltával egy picit mindig alábbhagy a jókedv, tovaszáll a hónapok óta tartó izgatott várakozás, és úgy érzem, egy röpke kis időre céltalanná válok. Az elmúlás, a továbblépés, a visszatekintés időszaka ez, ami általában január végéig eltart, hogy aztán következzen a türelmetlen, toporgós február ...

Így aztán, én is, - mint a legtöbb könyves blogot vezető társam - picit visszatekintek az elmúlt évre, hogy aztán megújult erővel, egy időszakot lezárva kezdhessem a következőt. A legtöbben ilyenkor rangsorolnak, toplistákat állítanak össze - nos én ezt nem annyira szeretem, így aztán inkább csokorba fogtam a könyveket az elmúlt évből, és bokrétába a következőből...
Íme hát, ez volt számomra a könyvek terén 2013, és ez lesz talán 2014...


Könyvek, amiken sírtam:

Gayle Forman: Ha maradnék
Gayle Forman: Hová tűntél
John Green: Csillagainkban a hiba
Jessica Park: Flat-Out love - Szeretni bolondulásig

Könyvek, amiken nevettem:

On Sai: Calderon -avagy hullajelölt kerestetik
Borbás Edina: Hullámok csapdája
Gilles Legardinier: Állítsd le magad Julie!

Könyvek, amik megráztak, amik összetörtek

Paolo Bacigalupi: Hajóbontók
Sally Gardner: A Hold legsötétebb oldala
Patrick Ness: Szólít a szörny


Könyvek, amik örök kedvencekké váltak

Samantha Shannon  Csontszüret
Jessica Park: Flat-Out love - Szeretni bolondulásig
Gayle Forman: Hová tűntél?
Tracey Graves Gravis: Kötelék


Könyvek, amik csalódást okoztak

Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége
Ally Condie: Reached
Maggie Stiefvater: Lament


Könyvek, amiknek a filmváltozatát az idén láttam:

Csontváros
Futótűz
A burok
A búra alatt
Napos oldal
Az Argo-akció
Lenyűgöző teremtmények
Rubinvörös
Eleven testek
Z világháború
A hobbit

Könyvek, amiknek a filmváltozatát várom

Csillagainkban a hiba
A beavaott
A könyvtolvaj
Fallen
Ha maradnék


Könyvek, amiket várok: (a teljesség igénye nélkül természetesen):

Dan Krokos: Hamis valóság
Rachel Ward: Számok 3
Shannon Hale: Austenland
Colleen Hoover: Hopeless
RAchel Hawkins: Hex Hall
Beth Ravis: Túl a végtelenen
Maggie Stiefvater: A skorpió vágra
Michael Grant: Téboly 
Catherine Fisher: Sapphique

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates