2011. április 27., szerda

Az első bejegyzés

Szóval.... hát, nekem is lett blogom.... :-) Sosem gondoltam volna, hogy valaha is lesz, de most mégis indítottam.
Hogy mi vitt rá? Az olvasás.
Most vettem meg életem első e-book olvasóját, egy Amazon Kindle-t, rátöltöttem a több száz, olvasásra váró könyvemet. És ha már olvasok, miért is ne osztanám meg róla a tapasztalataimat másokkal is?

Jó-jó, tudom. Van már ezernyi könyves blog, én is nézem őket . És pont ezért. Annyira mások vagyunk, annyira eltérő az ízlésünk, ami esetleg másnak nem tetszik, az lehet, hogy nekem nagy kedvencem és fordítva. Szeretném én is elmondani a véleményemet. Akit érdekel, elolvassa, akit nem, az úgysem :-)

És hogy milyen könyveket olvasok? MINDENT! Majdnem mindent. Szépirodalom és ponyva, még a vörös pöttyös könyvek is (jó, tudom-tudom...) ... az egyetlen, amit képtelen lennék, az a nagyon csöpögős harlequin, meg steel stb. Egyébként mindenevő vagyok....:-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates