2011. április 27., szerda

Claudia Gray: Stargrazer - Nézz az égre!

FülszövegAz Evernight időtlen falai között mindenkinek van rejtegetnivalója. 
Különösen alakul Bianca és Lucas titkos viszonya. A lány furcsa alkut köt Balthazarral, akit a múltja kísért. De minden veszni látszik, amikor az akadémiára gonosz erők támadnak. Mindennek legmélyén pedig egy borzongató rejtély lappang: Bianca születésének titka.

Ha mindenütt titkokba ütközöl…
Ha már senkiben sem bízhatsz…
Ha a csillagok az egyedüli barátaid…
Ha félsz, hogy elvéted az utad…
NÉZZ AZ ÉGRE!

Cselekmény: Az Evernight második része jobban sikerült, mint az első. Legalábbis véleményem szerint. Nekem a három közül ez lett a kedvencem.
Még mindig az Evernight Akadémián járunk, de kicsit kezd kitágulni a világ: immár ellátogatunk a szomszédos településekre is. Lucas és Bianca nincs együtt - ugye Lucasnak el kellett hagynia az akadémiát, de titokban találkozgatnak. Ebben segít Biancának Balthazar, akinek fény derül egy titkára. 
És itt válik minden izgalmassá, és romantikussá egyben. A szellemek megjelenése pedig a jéghegy csúcsa - szinte szó szerint!! :-)
Bianca őrlődik a két fiú és két önmaga között : az ember és a vámpír között... És minden ellene szól, hogy ő és Lucas egy pár maradjanak. Ez szül is némi feszültséget kettejük között..
És természetesen én Lucasnak szurkoltam, hiszen ő képviseli az igazi szerelmet (amiben én még mindig hiszek!!) , de már majdnem, majdnem azt szerettem volna, hogy Balthazart válassza! 
Egyébként a könyvsorozat legszenvedélyesebb része is ebben a kötetben van szerintem: amikor Bianca és Balthazar iszik egymás véréből. Igazából semmi nem történik, és mégis érezni a feszültséget, az őrjítő vágyat kettejük között! Jól sikerült rész!

Karakterek: A fentiekből szerintem egyértelműen kiderül, hogy nekem Balthazar volt a kedvencem ebben a részben. Lucas kicsit háttérbe szorul, Bianca sokszor hülyén viselkedik, de Balthazar! Ő igazi férfi! na jó vámpír-férfi, de magában hordozza a tökéletes barát vonásait: hűséges, udvarias, megbízható, jóképű, szenvedélyes...sajnálom, hogy nem derült ki több, csak néhány semmiség a múltbeli szerelméről...

Hangulata: az előző kötetéhez hasonló...

Borító: inkább nem vesztegetnék rá szót, lásd: első kötet...

Összességében: izgalmas, szenvedélyes, sodróbb lendületű lett, mint a sorozat nyitókönyve. Nekem tetszett!

Ha pontozni kell, ez megérdemel 5 pontot

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates